Retourbeleid voor Boeken bij Schade door Verzending
1. Definities
Carepartners: Het coaching- en trainingsbedrijf “Carepartners” gevestigd te Alken, gespecialiseerd in het coachen en trainen van onder andere zorgverleners in de gezondheidszorg, welzijn, onderwijs en non-profitsector.
Klant: Een natuurlijke persoon of rechtspersoon die een boek heeft gekocht via de webshop van Carepartners.
Boek: Het product dat door Carepartners wordt verkocht via de webshop.
2. Voorwaarden voor Terugbetaling
Terugbetaling is alleen mogelijk in geval van aantoonbare schade aan het boek als gevolg van verzending.
De klant moet binnen 14 dagen na ontvangst van het boek contact opnemen met Carepartners om de schade te melden.
3. Procedure voor Terugbetaling
De klant dient de volgende stappen te volgen:
Maak duidelijke foto’s van de beschadigde delen van het boek.
Stuur de foto’s samen met een beschrijving van de schade naar de klantenservice van Carepartners via hun website.
Carepartners zal de melding beoordelen en binnen een redelijke termijn reageren.
4. Uitsluitingen
Terugbetaling is niet mogelijk in de volgende gevallen:
Normale slijtage van het boek.
Schade veroorzaakt door onjuist gebruik of nalatigheid van de klant.
5. Terugbetaling
Bij goedkeuring zal Carepartners het aankoopbedrag van het boek terugbetalen aan de klant.
Eventuele verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
6. Slotbepaling
Dit retourbeleid treedt in werking vanaf de datum van publicatie op de website van Carepartners.
Voor specifieke vragen of maatwerkvoorwaarden kunt u contact opnemen met Carepartners via hun website .